Marvels Avengers: Infinity War Movie-levelpakket
Download nu om toegang te krijgen tot het personage- en levelpakket geïnspireerd op de Marvel-film Avengers: Infinity War! In dit level vol actie kun je Thanos, een van de gevaarlijkste superschurken uit het Marvel-universum, en zijn genadeloze leger besturen. De gestoorde titaan en de Children of Thanos zijn Attilan binnengevallen om het op te nemen tegen Black Bolt en de Inhumans. De bedreigende groep moet in teamverband de verschillende levels van Attilan voltooien om de troon van Black Bolt te bereiken. Nieuwe vrij te spelen personages zijn Thanos, Ebony Maw, Proxima Midnight, Corvus Glaive, inclusief Groot als tiener en de indrukwekkende Hulkbuster Mark 2.