Malicous Max - Awesomenauts Assemble! Kostuum
WAARSCHUWING: Je zult dit kostuum niet kunnen gebruiken in Awesomenauts Assemble! als je niet ook het Max Focus" pakket bezit. Je MOET het Max Focus pakket bezitten om dit kostuum te kunnen gebruiken. Dit pakket zal een kostuum ontgrendelen voor Max Focus in Awesomenauts Assemble! Dit premium kostuum bevat een volledig nieuwe, aangepaste set aan stemmen voor dit karakter.