LOST ORBIT: Terminal Velocity
Gestrand nadat zijn schip werd vernietigd in het heelal, moet Harrison (een eenvoudige onderhoudsmonteur en onze held) vechten om zijn weg naar huis terug te vinden … VERLOREN BAAN gaat over de verkenning van het heelal. Spelers hebben controle over een eenzame astronaut (Harrison) die een gevaarlijke reis begint om zijn beschaving te vinden, gewapend met slechts een geïmproviseerde reeks aan apparatuur en een niet aflatend enthousiasme. Zonder hulp van zijn schip moet Harrison zwaartekracht gebruiken om planeten te navigeren en zich voort te bewegen door het heelal. Zich afspelend in een wereld die rijk is aan komedie en tragedie, is VERLOREN BAAN een spel vol met risico's, eenzaamheid, verwondering en dood.