Like a Dragon: Infinite Wealth Self-Improvement Booster-set (groot)
Add-on voor Like a Dragon: Infinite Wealth waarmee je gemakkelijk de niveaus van Kasuga's persoonlijkheid en de ontwaakniveaus van Kiryu kunt verhogen. * Deze set kan slechts eenmaal worden gekocht. Bevat: - Passion Man (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Iron Mentality (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Heartful Golem (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Captain Disco Night (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Professor Mutant (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Colorful Panther (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Book of Secrets: Soul (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Book of Secrets: Tech (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 - Book of Secrets: Body (Speciaal voor eenmalig gebruik) x 10 *Houd er rekening mee dat deze items niet kunnen worden gebruikt als de persoonlijkheidsniveaus van Kasuga al maximaal zijn. *De items in dit pack kunnen worden gebruikt om het opnieuw ontwaken van Kiryu te bevorderen. Ze kunnen echter niet meer worden gebruikt zodra zijn ontwaken voltooid is. Je kunt ze pas gebruiken nadat je een bepaald punt in het verhaal bereikt hebt.