Lightning: gewijd aan de godin
Deze downloadbare content bevat spoilers van FINAL FANTASY XIII-2. We raden je aan om eerst het hoofdspel uit te spelen.Zet je schrap voor een nieuw avontuur in Valhalla! Voltooi Lightnings verhaal op de juiste manier en speel haar vrij als groepslid!Om deze content te kunnen openen, open je de Historia Crux (beschikbaar vanaf Hoofdstuk 2) en selecteer je "Valhalla -??? AF".