Life is Strange Remastered Collection 'Zombie Crypt'-outfit
‘Zombie Crypt’-outfit kan alleen in Life is Strange: Before the Storm Remastered gebruikt worden. De Life is Strange Remastered Collection bevat ‘Life is Strange Remastered’ en ‘Life is Strange: Before the Storm Remastered’. Keer terug naar Arcadia Bay en ervaar de twee prijswinnende Life is Strange-games als nooit tevoren! De geremasterde visuals en animaties blazen de cast van boeiende personages en aangrijpende verhalen nieuw leven in.