Life is Strange: Before the Storm Remastered
Life is Strange: Before the Storm keert terug met geremasterde visuals van personages en omgevingen. Speel drie jaar voor de gebeurtenissen in 'Life is Strange' als de zestienjarige Chloe Price die een onwaarschijnlijke vriendschap krijgt met Rachel Amber, een mooi en populair meisje met een ogenschijnlijk succesvol leven voor de boeg. Rachel's wereld staat op z'n kop wanneer ze een geheim over haar familie ontdekt, maar haar nieuwe vriendschap met Chloe geeft haar kracht om door te gaan. Samen moeten de meiden elkaars duistere kanten onder ogen zien en ze overwinnen.