Life is Strange: Before the Storm Deluxe Upgrade
Het Deluxe Upgrade pack bevat: -- Bonus-episode: ‘Farewell’ - Speel een allerlaatste keer als een jonge Max Caulfield in een speciale bonus-episode... (De bonus-episode zal beschikbaar worden na Episode 3) - Exclusieve Nieuwe Mixtape Modus – Ontwerp je eigen afspeellijst met de Life is Strange gelicentieerde soundtrack en beluister hem tijdens een filmscene uit het spel. - Exclusief outfit pack - Verander Chloe's look met drie volledig nieuwe outfits. Bevat Punk Doe, Hawt Dawg Man & Illuminati outfits. *Ep1 is vereist om toegang te krijgen tot Deluxe Upgrade. Het Deluxe Upgrade pack bevat episodes 2 & 3 niet In Life is Strange: Before the Storm ontmoet je Chloe Price, een rebelse, zestienjarige meid, die een onwaarschijnlijke vriendschap sluit met Rachel Amber, een populaire meid voorbestemd voor succes. Wanneer een familiegeheim Rachels wereld op z'n kop zet, moeten ze de handen in elkaar slaan om elkaar de steun te geven om hun demonen te overwinnen.