Leon Costume: "Noir"
Met dit kostuum kun je het spel spelen met een optioneel zwart-wit-filter voor de echte 'film noir'-ervaring. Let op: Selecteer 'Costume' in het menu om deze content te gebruiken. Deze content is inbegrepen in het Extra DLC Pack. Er vindt geen restitutie plaats voor dubbele aankopen.