Download nu om toegang tot het Young Justice-levelpakket te krijgen. Het is nu aan jou om de rol op te pakken van leden van de Young Justice League en leden van The Light te verslaan! Wat wordt het uiteindelijke lot van Aqualad en The Light? Speel als Aqualad, Artemis, Miss Martian, Kid Flash en meer om dat te ontdekken!