Download nu om toegang te krijgen tot het Aquaman Movie-levelpakket 1 en 2! Bestuur je favoriete personages gebaseerd op de DC Aquaman-film! Vecht als Aquaman en heers over het onderwaterrijk Atlantis! De levelpakketten bevatten Aquaman, Black Manta, Mera, Orm en meer.