Legionary Outfit - Asterix & Obelix XXL 3
Trek legioenkleding aan om onrust te zaaien onder de Romeinse troepen! Een odyssee om samen te spelen vol humor, klappen en vriendschap. We bevinden ons in het jaar 50 voor Christus. Heel Gallië is bezet door de Romeinen. Nou ja, dat is niet helemaal waar! Een klein dorpje met volhardende Galliërs verzet zich nog steeds tegen de indringer. En het leven is niet makkelijk voor de garnizoenen van Romeinse veteranen van de afgeschermde kampen van Babaorum, Aquarium, Laudanum en Petitbonum. Er heerste vrede in het kleine dorpje Armorica, waar de dorpelingen zich bezighielden met hun dagelijkse werkzaamheden. Onze twee helden, Asterix en Obelix, jagen op wilde zwijnen, de smid en de visboer maken ruzie en de baas van het dorp wordt op zijn schild over het dorpsplein gedragen. Op een mooie dag ontvangt de druïde van het dorp, Panoramix, een rare brief. Het is een brief van Hella Finidrir, de grote priesteres van Thule! Zij kondigt hem aan dat zijn volk ernstig wordt bedreigd en vraagt aan de druïde om een mysterieuze Menhir uit zijn schuilplaats te halen... Duik in de wereld van Asterix en ga mee op een spannend avontuur! Verken alleen of samen de gebieden van het Romeinse keizerrijk en los het mysterie op van de Glazen Menhir en zijn ongelooflijke krachten!