Legends of Japan
Voorbij de tempels op de berg Fuji, door de rijstvelden rond de heuvels, liggen geheimen verborgen door heel Japan. De zon rijst en de Yokai steken over van de spirituele landen naar ons materiële rijk. Ga mee met Clicky op een reis door feodaal Japan waar je de prachtige vuurwerkfestivals ervaart en leert over de gedisciplineerde tradities van de samoerai die in hun dojo's trainen. Deze DLC bevat 10 nieuwe levels, van Japanse tempels tot sumotoernooien. De DLC bevat ook meer dan 300 nieuwe objecten en personages met Japans thema die na aankoop beschikbaar zijn in de leveleditor! Zelfs als je de DLC niet bezit, kun je wel door gebruikers gemaakte kaarten spelen die voorwerpen gebruiken uit de Legends of Japan-DLC. Pak je katana en hak je een weg door het bamboebos waar de DLC op je wacht.