[League of Enthusiastic Losers] Vitya en Volodya - twee beste vrienden en helden van ons verhaal - zwemmen met een worsteling in het dagelijks leven en proberen het hoofd boven water te houden. Geconfronteerd met een uitzetting, besluiten ze een schat te vinden die zal helpen bij het terugbetalen van hun schulden. In de loop van het avontuur zullen ze veel nieuwe vrienden ontmoeten, getuige zijn van niet-gemiddelde (of in de ogen van sommige zeer gemiddelde) gebeurtenissen voor een typisch wooncomplex. Bepaal het lot van je helden en leid ze naar nog lang en gelukkig. Dankzij de charmante graphics ga je direct terug naar de tijd dat internet een westerse uitvinding was. Een warme en omhullende soundtrack brengt je in de stemming voor een emotionele reis. [Cyber Protocol] Race door willekeurig gegenereerde tracks, pak de kroon van je vrienden en kijk hoe iedereen de geheime kunst van het lopen leert in dit leuke gezelschapsspel. De titel bevat een lokale modus voor 2 tot 4 spelers, twee besturingssystemen, 23 gameplay-modificatiekaarten, 27 hero skins en 47 unieke tracksegmenten. Vriendelijke graphics en eenvoudige regels maken van Clumsy Rush een titel waar iedereen plezier mee kan hebben. Wil je achtervolgen met je vrienden die geen spelers zijn? Spelen met kinderen? Of misschien gewoon ontspannen? Wacht niet - pak een gamepad en ren weg!