Kung Fu Panda
Ontketen je innerlijke AWESOMENESS met de Kung Fu Panda DLC van DreamWorks! Beheers kungfu samen met Po en de Vurige vijf in het Jadepaleis. Schop, sla en skadoosh je een weg door deze avonturenkaart vol geweldige gevechten, epische confrontaties uit de films en een multiplayermodus voor pandastisch plezier!