Kostuums van Katrien Duck en Absolem voor Disney Universe
Katrien Duck-kostuum - verkleed je als de klassieke schoonheid Katrien Duck. Absolemkostuum - verkleed je als de wijze rups Absolem uit Tim Burtons Alice in Wonderland. Bevat een kostuumspecifiek en upgradable hulpmiddel.