Klassieke Duke en klassieke Cobra Commander personagepakket
Krijg twee nieuwe personageskins gebaseerd op de iconische tekenfilmserie uit de jaren ’80. Dit pakket geeft toegang tot klassieke Duke en klassieke Cobra Commander.