Klassiek Black Panther-pakket
In een nieuwe versie van T'Challa's achtergrondverhaal moeten Black Panther en zijn zus Shuri een inval van hun thuisland Wakanda voorkomen en hun moeder redden uit handen van de kwaadaardige Klaw. Dit pakket bevat 9 speelbare personages en een nieuw voertuig!