KINGDOM HEARTS Ⅲ Re Mind + CONCERT VIDEO
Re Mind—Het andere verhaal dat onthuld werd tijdens het hoogtepunt van KINGDOM HEARTS III. Sora is vastbesloten Kaira te redden en reist vlak voordat de laatste slag plaats zal vinden af naar de Keyblade Graveyard. Omdat hij geen lichamelijke vorm heeft, volgt hij de harten van de zeven bewakers van het licht. Door hun persoonlijke gevechten zelf mee te maken, staat Sora op het punt waarheden te leren kennen die hij zich nooit had kunnen voorstellen. Deze content bevat de KINGDOM HEARTS Orchestra -World of Tres- concertvideo, opgenomen op 30 november 2019. * Om deze inhoud te kunnen gebruiken, moet je de winkelversie van KINGDOM HEARTS III bezitten. Zorg er ook voor dat je updatet naar de meest recente versie.