KINGDOM HEARTS Melody of Memory (International)
Ervaar de muziek van KINGDOM HEARTS zoals nooit tevoren! Melody of Memory bevat meer dan 20 personages, meer dan 140 muzieknummers en het online multiplayer speltype VS. Verken de muziek en herinneringen uit de KINGDOM HEARTS-games! Speel als bekende figuren uit de KINGDOM HEARTS-games, inclusief gastpersonages van Disney die je een handje komen helpen. Geniet van een enorme variatie aan muziek uit zowel de KINGDOM HEARTS-games als Disney, met een collectie van meer dan 140 songs. Stort je in de ritme-actie gameplay met onvergetelijke songs in deze muzikale reis die je niet mag missen!