Kingdom Come: Deliverance - Band of Bastards (Windows)
De wegen rond Rattay zijn verre van veilig, dus heeft Sir Radzig Kobyla de hulp ingeroepen van een oude bekende, de verarmde maar sluwe baron Kuno van Rychwald, en zijn beruchte bende huurlingen. Radzig stuurt Henry om de bende door het gebied te leiden... en hun onstilbare honger naar problemen in toom te houden. Ze patrouilleren in het gebied maar ontdekken al snel dat de gezworen vijanden van Radzig van lang geleden zijn gekomen om oude rekeningen af te vereffenen. De rivaliserende bendes verklaren elkaar de oorlog, wat uiteindelijk uitmondt in een onvermijdelijke confrontatie.