Keepers Of The Void
Op een missie voor Vulgrim moet Fury naar de Serpent Holes gaan om een eeuwenoude bedreiging die zich daar bevindt, te verwijderen. Allerlei nieuwe locaties, puzzels en vijanden moeten de vaardigheden van Fury beproeven. Als beloning kan ze totaal nieuwe wapenvormen voor de Hollows ontgrendelen maar ook de grootste prijs van allemaal: het Abyssal Armor.