Kao the Kangaroo Oh! Well DLC
Wel, wel, wel, er is iets griezeligs gaande! Met vijf nieuwe speelbare Eeuwige Putten om te overwinnen en vijf spookachtige skins om te ontgrendelen is de Oh Well!-DLC de perfecte manier om je klaar te maken voor een spookavond. Leid Kao door nieuwe uitdagingen om zijn talenten te testen. Spring, stomp, klim en glij door dit gloednieuwe speelbare contentpakket. Er zijn talloze nieuwe griezelige kleren aan Kao's kledingkast toegevoegd. Zie er geweldig uit met de vijf nieuwe outfits om te ontgrendelen, op maat gemaakt om angst te zaaien bij Kao's vijanden ... en zijn vrienden en familie!