Kao the Kangaroo: Anniversary Edition
Het gebeurt maar één keer per jaar en is het vieren waard! Kao the Kangaroo: Jubileumeditie is nu beschikbaar en bevat: - Het volledige spel Kao the Kangaroo: ga op pad met de schattigste kangoeroe en kom oog in oog te staan met de Eeuwige Krijger (Eternal Warrior)! - Bend the Roo'les: de nieuwste DLC met de nieuwe missie en 5 extra levels – versla de Krabbenkoning (Crab King)! - DLC Oh! Well: 5 eeuwige bronnen (Eternal Wells) om te veroveren en 5 griezelige skins om te ontgrendelen! Beleef de ultieme platformer-ervaring!