Kao the Kangaroo A Well Good Bundle
De eerste uitbreiding voor Kao the Kangaroo is uit! En je kan er genoeg uit putten! De Oh Well!-DLC geeft Kao meer dan genoeg om zijn tanden in te zetten met vijf nieuwe Eeuwige Putten om te overwinnen en vijf nieuwe spookachtige outfits om aan te trekken!