Kaart: Mercy
Na tientallen jaren rust ligt het stadcentrum van Mercy weer onder vuur. Een groot balkon op het plein bepaalt de strijd rond de Sanctuary, waar kunnen manoeuvreren belangrijker is dan vuurkracht.