Just Dance 2025 Edition – Eenhoorn-pakket
Gebruik het Eenhoorn-pakket dat is inbegrepen bij de Limited Edition om je Dancer Card te versieren met een eenhoorn-Avatar en een regenboogachtergrond. Je kunt ook eenhoornkusjes sturen met je sticker en iedereen je magische Scooreffecten laten zien!