Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous-pakket
Laat vier adembenemende nieuwe prehistorische soorten zien in je parken met het Jurassic World Evolution 2: Late Cretaceous-pakket. Dit pakket is geïnspireerd op de fascinerende late Krijtperiode en bevat vier aantrekkelijke soorten die het land, de zee en de lucht meer dan 65 miljoen jaar geleden onveilig maakten. De soorten variëren van suizende, onopvallende jagers in de lucht tot een van de grootste dinosaurussen die ooit zijn ontdekt. Dit pakket bevat: Barbaridactylus, een vliegende jager die aan het einde van de late Krijtperiode leefde. Met zijn magnifieke kopkam vormt de Barbaridactylus een opvallende aanwinst voor je park. Deze soort dankt zijn naam aan Barbarije in Noord-Afrika, waar hij vlakbij werd ontdekt. Alamosaurus, een gepantserde titaan en een van de grootse dinosaurussen die ooit zijn ontdekt, met scheenbenen die groter zijn dan een volwassen mens. Vanaf zijn schouders heeft hij grote stekels die over zijn rug en staart lopen. De Alamosaurus is een kolossale herbivoor die een serieuze uitdaging vormt voor potentiële roofdieren. Australovenator, een snelle en behendige middelgrote carnivoor die 95 miljoen jaar geleden in Australië leefde. Hij is licht van gewicht, heeft extreem scherpe tanden en flexibele armen die hij gebruikte om dingen vast te pakken. De Australovenator was perfect gebouwd om zijn prooi te besluipen en op te jagen. De Styxosaurus was een zeedier dat heerste in de golven van de late Krijtperiode. Zijn gestroomlijnde vorm in combinatie met zijn aanzienlijke vinnen zorgde ervoor dat hij dodelijk snel was onder de oppervlakte en een van de meest efficiënte roofdieren van zijn tijd. Probeer zijn genoom aan te passen met verschillende lichtgevende patroonkleuren.