Jurassic World-avonturen
Stap in een moderne wereld en leer samenleven met prehistorische dinosaurussen in het wild. Speel als een van de vijf iconische personages terwijl je ontmoetingen met toproofdieren leert overleven en tegelijkertijd kwetsbare dinosaurussen helpt beschermen en redden. Ontdek bekende locaties en uitgestrekte nieuwe regio's terwijl je stropers afweert, monsters verzamelt en nieuwe mysteries ontgrendelt.