JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Rudol von Stroheim DLC
De onbesuisde supersoldaat Rudol von Stroheim heeft zich aangesloten bij het team van All-Star Battle R! Krijg met de mechanische kracht van Stroheim een superieure voorsprong op je tegenstanders! Inhoud: - Rudol von Stroheim als speelbaar personage - Extra Rudol von Stroheim JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test en Art Viewer - Extra Rudol von Stroheim-verzamelitems in de in-gamewinkel *Let op! Deze DLC zit ook in de Season Pass, dus let op dat je niets dubbel koopt.