JoJo's Bizarre Adventure: All-Star Battle R - Leone Abbacchio DLC
Bucciarati's team is volledig herenigd in All-Star Battle R met het nieuwe speelbare personage Leone Abbacchio en zijn detectivestand Moody Jazz. Laat je tegenstanders uitkijken en zie dubbel met Leone Abbacchio! Nu verkrijgbaar! Inhoud: - Leone Abbacchio als speelbaar personage - Extra Leone Abbacchio JoJo Glossary, Model Viewer, Sound Test en Art Viewer - Extra Leone Abbacchio-verzamelitems in de in-gamewinkel *Let op! Deze DLC zit ook in de Season Pass, dus let op dat je niets dubbel koopt.