Jabba's Palace personagepakket
Het criminele uitschot van het sterrenstelsel komt naar LEGO Star Wars: The Force Awakens met Jabba's Palace personagepakket. Dit pakket bevat de machtige Jabba de Hutt en zijn loyale volgers Bib Fortuna, Malakili en Gamorreaanse wachten, plus de premiejager Boushh, danseres Oola en prinses Leia in haar kostuum dat ze op Jabba's schip aanheeft.