Insurgency: Sandstorm - The Peacemaker Gear Set
Ontgrendel een unieke Security-look met het Peacemaker-skinpack, met een nieuwe M4A1 en oproerhelm met gezichtsmasker, plus een uniek borststuk en handschoenen. Wees in stijl voorbereid op alles wat bij oorlog voeren hoort. Dit skinpack bevat items voor hoofd, borst en benen, en handschoenen en wapenvakken voor Security-soldaten. Ze worden direct ontgrendeld voor gebruik in de game.