Insurgency: Sandstorm - Nightstalker Gear Set
Ga op in de nacht met de Nightstalker-uitrustingsset voor het Insurgent-team. Bevat vijf cosmetische uitrustingsitems: - Volledige gezichtshelm met shmagh - Schoudercamo en vest - Handwikkels - Gevechtscargobroek - Gevechtsschoeisel Deze voorwerpen worden direct na aankoop ontgrendeld in de game en kunnen worden gecombineerd met andere cosmetische uitrustingsitems. Ga in de game via het hoofdmenu naar het menu Aanpassen om je ermee uit te rusten. Deze DLC is inbegrepen in de Year 1 Pass, de Deluxe Edition en de Gold Edition.