Download en speel als Jason Todd, ook wel bekend als Red Hood: een beruchte scherpschutter met een dodelijke nauwkeurigheid, die zowel langeafstandsprojectielen gebruikt als aanvallen vanaf korte of middellange afstand. Ooit was Jason Todd Batmans tweede beschermeling ‘Robin’ voordat hij op meedogenloze wijze werd vermoord door de Joker. Jaren later kwam Jason Todd weer tot leven dankzij het helende water van de Lazarus Pit. De kracht van de Pit eist echter zijn tol en Jason ondergaat een verandering. Nu gebruikt hij de cape van de Red Hood om een dodelijke oorlog te voeren tegen misdaad. Dankzij zijn kracht kan Red Hood zijn tegenstanders van dichtbij met zijn wapens aanvallen.