Download en speel als Enchantress - Het doodgewone leventje van June Moone hield op toen ze werd bezeten door de Enchantress, een duivelse tovenares die de wereld wil veroveren. Tegenwoordig vecht ze voor haar ziel door de duivelse magie voorgoed in te dammen. Als dat haar niet lukt, zal de Enchantress haar verslinden — met onze wereld erachteraan.