Inertial Drift - Twilight Rivals Add-on
Zet je schrap, Inertial Drift krijgt geheel nieuwe inhoud! Het pakket Inertial Drift: Twilight Rivals zit vol nieuwe verhalen, een opzwepende originele Eurobeats-soundtrack gemixt door de bekende producer 'Turbo', nieuwe auto's en tracks! Daag de 'Twilight Rivals' uit in geheel nieuwe verhalen - Wanneer de 'Twilight Rivals' op het toneel verschijnen, blijken ze al snel de moeilijkste uitdaging te zijn die je tot nu toe hebt aangegaan. Opzwepende originele Eurobeats-soundtrack - Een gloednieuwe originele soundtrack gemixt door de bekende producer 'Turbo'! 4 geheel nieuwe en zeer unieke auto's - Elk voertuig is een totaal ander beest met unieke eigenschappen om onder de knie te krijgen. Kruip achter het stuur en probeer sportieve hatchbacks, coupés, superauto's en meer te temmen! 4 veeleisende circuits - Scheur door neonstraten in de stad, race rond landelijke tempelcomplexen en raas over kronkelende bergpassen.