Imperator: Rome - Heirs of Alexander Content Pack
De hellenistische koninkrijken in het oostelijke Middellandse Zeegebied en Azië staan centraal in dit contentpakket voor Imperator: Rome. Heirs of Alexander voegt extra context en sfeer toe aan het rijke, gevarieerde landschap. Voormalige generaals van de grote veroveraar en hun nakomelingen proberen in de voetsporen te treden van de meest legendarische heerser van de oudheid. Kenmerken van Imperator: Rome Heirs of Alexander: ◾Unieke missieschema's: nieuwe, speciale missiedoelen voor de Antigoniden in Anatolië, het Seleucidische rijk in Azië, het Ptolemeïsche rijk in Egypte, Macedonië en Thracië. ◾Gemeenschappelijk missieschema: missiedoelen rond de diadochen die beschikbaar zijn voor alle rijken van opvolgers. ◾Wonderontwerper: een nieuwe tool waarmee je je eigen aangepaste monumenten kunt maken, die bonussen verlenen in hun omgeving of aan het hele rijk. ◾Nieuwe events: verschillende historische events, gebaseerd op de geschiedenis en nalatenschap van de volgelingen van Alexander. ◾Nieuwe goden: regionale goden en godinnen uit de hellenistische koninkrijken. ◾Nieuwe schatten: karakteristieke artefacten uit de Griekse wereld. ◾Nieuwe muziek: drie nieuwe muzieknummers om je opvolgerrijk te inspireren.