Immortals Fenyx Rising: Mythen van het oostelijke rijk
Ervaar een spannend nieuw verhaal geïnspireerd door de Chinese mythologie! Als Ku, een dappere nieuwe held, moet je de godin Nuwa helpen de balans tussen hemel en aarde te herstellen. Ontmoet legendarische Chinese goden, vecht tegen exotische monsters en daag jezelf uit met unieke puzzelmechanismen in de zoektocht om de mensheid te redden.