Immortals Fenyx Rising Adventurer's Starter Pack (3000 Credits + gjenstander)
Gi deg selv en knallstart på eventyret! Inneholder 3000 Immortals Credits, dragen Phosphor og en pakke med eliksirressurser. Kan bare kjøpes én gang. Krever Immortal Fenyx Rising på en gjeldende plattform (lastes ned separat). Credits må brukes på den plattformen som de lastes ned på. Disse kjøpene refunderes ikke.