ICHIRAN Noodles
Met het draagbare voorwerp ('portable item') 'ICHIRAN Noodles' kun je genezen tijdens een gevecht. Het is een add-on die je kunt krijgen in de winkel ('Shop'), die toegankelijk wordt als je genoeg voortgang hebt gemaakt in de game. Let op: deze content kan op een latere datum apart worden verkocht. - Als het installeren van een add-on wordt voltooid terwijl de game draait, komt de content beschikbaar nadat je bent teruggekeerd naar het hoofdmenu.