“Een prachtige game!” - Strategy Informer “Je zit op het puntje van je stoel tijdens elk welbesteed uurtje in I Am Alive” - Destructoid “Een overlevingsstrijd die we warm aanbevelen" - GamespotEén jaar na een apocalyps die de wereld en het merendeel van de mensheid heeft vernietigd, probeert één man te overleven. Hij trotseert een verlaten, verwoeste en gevaarlijke wereld, op zoek naar zijn verloren familie. Overleef de verstikkende straten die bedolven zijn onder stof en puin. Beklim de laatste overblijfselen van wolkenkrabbers om schone lucht in te kunnen ademen. Ontdek de gedragsverandering van de mensheid, van slachtoffers die je hulp nodig hebben, tot gevaarlijke gewapende groepen.