Hunting Simulator 2 Beretta Model 486 Xbox One
Ontvang een exclusieve premium shotgun bij deze downloadbare content voor Hunting Simulator 2. Deze uitzonderlijke shotgun combineert de alom bekende expertise van Beretta met een verbluffend ontwerp van Marc Newson. Maak er goed gebruik van in de game!