Hunting Simulator 2: A Ranger's Life Xbox One
Beschermen en behouden, dat is het motto van de boswachters. In deze nieuwe gescripte campagne vergezel je Dexter en zijn trouwe labrador Darius bij de dagelijkse taken van een boswachter in een nationaal park in Colorado. Als een echte natuurbeschermer verken je een uitgestrekt gebied rondom je hut om dieren te vinden en behandelen, monsters te verzamelen voor onderzoek, de verspreiding van invasieve soorten te beheren en je omgeving gezond te houden.