Hunt: Showdown - The Reckoning Son
Deze DLC bevat een legendarische jager, twee legendarische wapens en een legendarisch hulpmiddel: - De Prodigal Son (legendarische jager) - Soldier's Brother (Drilling) - Brave Charge (Scottfield Model 3 Swift) - Breach Blast (dynamietstaaf) De dag des oordeels kwam voor Sarah Burton in de vorm van een man gekleed in een oud uniform, wiens gezicht was verborgen achter een ijzeren masker. Hij was meer dan een Prodigal Son – hij was de broer van een zus. Op de dag dat hij terugkeerde, had de Prodigal Daughter haarzelf in het nauw gedreven en keek ze de dood tegemoet door de loop van een pistool. Haar aanvaller trok de hamer naar achter en stopte; er verscheen nog iemand anders uit de asmist. De aanvaller had nauwelijks de tijd om de dubbelganger op te merken voordat hij twee kogels in zijn borst ving en in stukken werd geschoten door een derde. Sarahs redder droeg een masker, maar ze herkende hem meteen. Richard 'Rick' Burton: haar tweelingbroer. Hij was in zijn moeders voetsporen getreden zoals Sarah dat nooit had gekund, en was in dienst gegaan zodra hij daar oud genoeg voor was. Kort daarna verscheen een officiële brief, waarin stond dat hij om het leven was gekomen bij een moedige aanval, en dat zijn lichaam was begraven in de Black Hills. Sarah heeft die brief altijd gezien als het beginpunt van de gebeurtenissen die naar hun moeders dood leidden. De dag waarop ze overleed, graveerde Sarah 'Richard' op een kogel. Rick wist dat hij niet met open armen ontvangen zou worden, maar hij moest een aantal dingen rechtzetten. In de jaren na zijn vertrek was hij door het leven gegaan als een dode. Hij had geen papieren en knapte vuile klusjes op; het soort werk dat een ijzeren masker vereiste. De vaardigheden die hij gaandeweg opdeed zouden hem een dodelijke bondgenoot maken in de jacht. De Prodigal Son wist dat er een kogel bestond met zijn naam erop – het leek hem het beste om die in het oog te houden.