Hunt: Showdown 1896 - The Trickshooter
Deze DLC bevat 1 jager en 2 wapens: - Carter (jager) - Bear's Leg (Vandal 73C Bullseye) - Carter's Quickshot (Specter 1882 Shorty) Carter William Carter was een scherpschutter en de uitvinder van vele bijzondere nieuwe attracties voor de Wild West Shows waar hij de hoofdrol in speelde. Als echte showman romantiseerde hij bijna zijn hele levensverhaal en hoewel niemand echt weet waar hij vandaan komt, zijn er twee dingen duidelijk: hij is een angstaanjagend goede schutter met een extravagant gevoel voor humor - en avontuur. Bear’s Leg Deze Vandal 73C Bullseye speelde een hoofdrol in de show van Carter. Hij imponeerde het publiek, bracht het in extase met extravagante draaien, de schijnwerpers gericht op het paarlemoeren vizier en de met goud ingelegde greep. Carter's Quickshot Deze gepersonaliseerde Specter 1882 Shorty werd geschonken aan de scherpschutter William Carter en is ideaal voor snelle salvo's om toeschouwers te imponeren en vijanden te intimideren.