Hunt: Showdown 1896 - The Prodigal Daughter
Deze DLC bevat 1 jager en 2 wapens: - The Prodigal Daughter (jager) - The Reckoning (Sparks) - The Harbinger (Pax) Heel wat mensen komen naar de Bayou om hun verleden te vergeten. Maar Sarah Burton kwam om het verleden het hoofd te bieden. Ze had een Caldwell en een Sparks LLR bij zich en was uit op wraak. Burtons moeder, een onderscheiden veteraan van de Unie, kreeg een uniform dat symbolisch was voor de uiteindelijke overwinning. Nu erft haar dochter dat uniform, samen met een duistere nalatenschap vol verraad, wreedheid en bedrog. Het gerucht gaat dat de dochter een tijdloze, gereïncarneerde en rusteloze wraakgeest is, die gezworen heeft iedereen te vernietigen die iets te maken heeft gehad met de dood van haar moeder.