Hunt: Showdown 1896 - The Last Laugh
Deze DLC bevat 1 jager, 2 wapens en 1 hulpmiddel: - The Hyena (jager) - Lion's Roar (Centennial) - Banner Shot (Pax Trueshot) - Warm Embrace (prikkeldraadbom) Harlan Grant was een jager op groot wild die alle mogelijke gevaarlijke prooien neerhaalde, en was even geliefd als gevreesd. Veel van die angst werd veroorzaakt door zijn huisdier: een grommende gevlekte hyena met de naam Cackle, die Grant behandelde als een huiskat en die erg eenkennig was naar Grant. Alleen Grant had zeggenschap over het beest, ze waren onafscheidelijk. Toen een gids Grant vertelde dat hij alle wezens had gedood die het jagen waard waren, legde hij zijn wapens neer (tijdelijk) en sloot zich aan bij The Murder Circus. Samen met Cackle stal hij de show, of in ieder geval tot de circusdirecteur de Zonnesteen binnenhaalde. Al snel reikten de tentakels van zijn macht tot in alle hoeken en gaten, en verdierven alles wat ze aanraakten. Grant wist er weerstand tegen te bieden, maar Cackle helaas niet. Vol afschuw zag de jager op groot wild hoe zijn maatje langzaam veranderde in iets wat zo afgrijselijk was, dat hij uiteindelijk moest besluiten om Cackle naar een andere wereld te helpen. Opnieuw nam hij zijn wapens op. Om vervolgens met tranen in zijn ogen de trekker over te halen en weg te lopen. Sindsdien heeft hij elke inspanning afgeslagen om hem te werven om tegen The Murder Circus te vechten, samen met Post Malone, die hij de schuld gaf van de dood van Cackle. Maar dat betekent niet dat hij geen jacht maakt op het circus, of de Zonnesteen.