Hunt: Showdown 1896 - Bayou Wraith
Deze DLC bevat 1 jager, 1 wapen en 1 hulpmiddel: - Teche Wraith (jager) - Wraith's Hand (Springfield 1866 Striker) - Verbena (mes) Klein en delicaat, een koor van paarse pasteltinten, gebald als een vuist, de verborgen lemmeten van zijn subtiele, houtige doorn overschaduwend. Zo wordt het Verbena-zwaard genoemd, een subtiele maar standvastige metgezel voor wie ongezien door de Bayou sluipt. Zoals de Teche Wraith: die snode bedrieger, die demon van Bayou, die outlaw. Met theatrale flair velt hij zijn vijanden, zijn Springfield nooit ver buiten handbereik, en een lach nooit ver van zijn lippen... ondanks alles wat zijn familie is overkomen en ondanks de corruptie overal om hen heen. Nu de dreiging van een grote schaduw nabij is, één die hij eerder heeft bevochten - en verslagen - schittert de Teche Wraith vanuit de schaduwen, en valt het duistere hart aan. Schaduw verovert schaduw, dageraad verovert nacht, gecamoufleerd en beschermd door dezelfde energie die dat onuitsprekelijke wezen voedt. Verlicht mijn schaduw, verduister mijn dagen. Verlicht mijn schaduw, verduister mijn dagen, verduister mijn dagen, verduister mijn dagen...