Stap in de schoenen van Agent 47 en ervaar GRATIS het begin van de World of Assassination-trilogie. Begin je reis als nieuweling en ontmoet je contactpersoon in de trainingsfaciliteit om een agent van de ICA te worden. Nu ben je klaar voor actie. *Je moet je registreren voor een gratis IOI-account om updates van IO Interactive te ontvangen voor toegang tot bepaalde content.